Закрити
Закрити

Нова LADA, чи секонд-хенд?

 З січня 2017 року LADA є одним з брендів французького виробника Groupe Renault, який представлений у 135 країнах  марками Renault, Dacia, RSM, Alpine та LADA. Завдяки цьому бренд отримав повністю оновлений асортимент та сучасний дизайн, а власники нових автомобілів цієї марки, гідно оцінили високі стандарти якості та надійності.

Під керівництвом Groupe Renault, LADA, що святкує в цьому році 50-річний ювілей, перегорнула сторінку своєї історії. В Україні бренд представлений у тому числі в дилерській мережі компанії «УКРАВТОВАЗ». З 1995 року вона здійснює поставку автомобілів та високопрофесійне обслуговування, забезпечуючи клієнтам підтримку на всіх етапах придбання та експлуатації автомобіля.

«Компанія пропонує своїм клієнтам товар, на який існує попит на ринку. «УКРАВТОВАЗ» - бізнес-структура і вона не залучена до політики. Ми надаємо свободу вибору нашим клієнтам, та впевнені, що вони мають право на сучасні, доступні та нові автомобілі», - говорить Генеральный директор «УКРАВТОВАЗ» Юрій Хрущ.

Автомобілі LADA є унікальним та затребуваним продуктом. Сьогодні в них втілені практичність та комфорт, які поєднуються з вартістю, доступною для більшості автомобілістів, які цінують свою мобільність. Тому постанова Кабміну № 535 від 15 травня 2019 року обмежує споживачів у виборі нових доступних автомобілів в бюджетному сегменті.

Таким чином, для українців лишається доступним єдиний варіант покупки такого необхідного та недорогого автомобіля – придбання секонд-хенду.  При цьому проблеми, що пов’язані з вживаними автомобілями, та низька купівельна спроможність будуть змушувати українців придбавати автомобілі, які не зможуть гарантувати безпеку для власника та для екології України.